Mission beach en Magnetic island - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu Mission beach en Magnetic island - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu

Mission beach en Magnetic island

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

25 November 2012 | Australië, Airlie Beach

Na een weekje hard werken was het tijd om verder te gaan met mn reis. Dit viel niet mee. Op de boerderij had ik een week lang te maken met dezelfde mensen, had je een beetje routine, kreeg je heerlijk eten en had je je eigen bed.

Vanuit Mount Garnet naar Mission beach gereden en een hostel opgezocht. Was een super mooi hostel in het midden van het regenwoud, maar ik kon er mn plek niet vinden ondanks dat de mensen die er werkte er super aardig en behulpzaam waren en ook mn naam wisten. Na 2 nachten ook besloten om verder te gaan. Ben richting townsville gereden en onderweg nog gestopt bij Five Mile creek, waar je kon zwemmen en kon chillen.
Volgende dag naar de Wallamans waterfall geweest. Het is de hoogste single drop waterval in australie. Het ritje ernaartoe was al mooi, slingerend bergje op tussen het regenwoud.
Daarna de ferry naar Magnetic Island genomen om een aantal dagen daar te vertoeven. Mn auto in Townsville gelaten, mij te duur om die mee te nemen.

Ik ben 4 nachten op Magnetic Island gebleven, hier kon ik wel mn rust vinden en heb dan ook eerst 2 volle dagen bij het zwembad gelegen met mn boek, heerlijk even niks. Vrijdagochtend de Forts walk gedaan. Een paar kilometer bergje op met een super mooi uitzicht op het eiland en ik kon zelfs Townsville zien:D Na een inspannend ochtendje maar weer een middag bij het zwembad en aan het eind van de dag had ik eindelijk Fifty shades darker uit! Daar had ik wel geteld 3 dagen voor nodig gehad(A) Die avond met een Nederlands stel pannenkoeken gegeten. Ik had hen leren kennen in het hostel in Mission beach en nu kwam ik ze hier ook weer tegen, super toevallig! Heerlijke pannenkoeken gebakken en er uitgebreid van genoten.

Zaterdagochtend mn spullen gepakt en weer terug naar Townsville met de ferry. Mn auto stond nog steeds op de plek waar ik die had achter gelaten, gelukkig dus kon ik op naar Airlie Beach.
Gisteren lekker geskypt met mn lieve mama, zusje en ook nog mn papa!
Maandag voor 3 dagen zeilen tussen de Whitsunday Islands en dan hier in Airlie Beach nog een nachtje slapen en dan weer verder!
Waar naartoe precies dat ben ik nu een beetje aan het uitzoeken:)

Gisteren had ik ineens het besef dat het over een maand gewoon kerst is! Dat ik dat dit jaar mag vieren met mn voetjes in het zand en met de lieve Bianca is super gaaf! Ook kan ik niet wachten tot New Years Eve in Sydney en tot mn pappie eindelijk hierheen komt! Zoveel gave dingen.
Wat ik ook besefte is dat ik over 5 maanden gewoon weer thuis ben... Raar om te bedenken en voorlopig ben ik nog echt niet thuis, maar de tijd gaat zo snel!!!

See you mate!
Hele dikke kus van mij!

  • 28 November 2012 - 08:44

    Lida:

    hee rebecje dit is wel een lekker chill weekje geweest. ik kan me voorstellen dat
    de wisseling van plaats en werk best heel groot is geweest. maar dit heb je op n mooi
    plekje gedaan. bizar hoor, jij met 35 graden bij zwembad en wij met herfstweer in het natte land!!!
    heel veel plezier met je zeiltrip en maak veel fotos, boven en onder water.
    tot snel, n hele dikke knuffel en kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 20499

Voorgaande reizen:

19 Januari 2015 - 20 Maart 2015

Afrika ontdekken!

30 Augustus 2012 - 21 April 2013

Mijn eerste reis:D

Landen bezocht: