Eindelijk is het zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zover!

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

30 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

30 augustus, eindelijk is het zover! De dag waar ik zolang naar toe heb geleefd! Ik ga vandaag vertrekken! Zo nog de laatste spullen pakken, kijken of die gigantische rugzak op mn rug past en dan gaan!:D

De afgelopen 2 weken gingen heel snel! Afscheid genomen van veel mensen, mn bachelor gehaald :D, een super Mysteryland en een mooie borrel!

Straks moet ik om 11 uur op Schiphol zijn waarna ik om 14.05 de lucht in ga! Als het goed is kom ik 1 september 11.00 Australische tijd aan in Sydney en dan kan mijn avontuur echt beginnen!

Liefs Rebecca

  • 30 Augustus 2012 - 12:48

    Tessa:

    Lieve Rebec,

    Heeeeeeeel veel plezier daar! En een goede reis:)
    Over 8 maanden, staat er hier een drankje voor je klaar hoor! haha.

    Dikke kus,
    Tessa

  • 30 Augustus 2012 - 12:48

    Tessa:

    Lieve Rebec,

    Heeeeeeeel veel plezier daar! En een goede reis:)
    Over 8 maanden, staat er hier een drankje voor je klaar hoor! haha.

    Dikke kus,
    Tessa

  • 30 Augustus 2012 - 20:56

    Mandy:

    Nou als het goed is ben je bijna op de helft, van je heen reis dan hè!! Haha nou hopelijk gaat het een beetje goed zoooo lang zitten!!! Voor je kleine neefje zou het in iedergeval niets zijn, zo lang stilzitten!!! Hij kan nog niet eens 5 seconde stil zitten!! Xxx ook van de pups

  • 31 Augustus 2012 - 13:02

    Aileen:

    Heey Rebecca,

    heel veel plezier nog in Australië, geniet ervan!!
    en ik ga je zeker volgen.. leuk joh!!

    xx Aileen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 20494

Voorgaande reizen:

19 Januari 2015 - 20 Maart 2015

Afrika ontdekken!

30 Augustus 2012 - 21 April 2013

Mijn eerste reis:D

Landen bezocht: