Australia here I am!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu Australia here I am!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu

Australia here I am!!

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

02 September 2012 | Australië, Sydney

Na een lange reis zijn we eindelijk in Australie!! We zijn met 8 meiden, super gezellig:)
Tijdens de vlucht hebben we onweer gezien! Lijkt met alsof er iemand met het lucht knopje speelt:) Op de hotelkamer in Taipei ook nog een aardbeving gevoeld, heel raar!
Aangekomen in Sydney gelijk de Harbour Bridge en het Opera house gezien, super vet! Eerst mezelf geknepen van ik sta hier echt!!!
Morgen dingen regelen, dinsdag naar de Blue Mountains en dan woensdag leren surfen! En daarna zelf kijken en bedenken wat ik ga doen!
Snel meer!
Kus vanuit Sydney!

• 02 September 2012 - 14:26

Lida En Gerard:

Gaaf je eerste verslag van down under dat er nog heel veel mogen volgen,meid leuk dat je het zo naar je zin hebt . Groetjes nog heel veel plezier .

• 02 September 2012 - 20:50

Conny En Ton:

Hai Rebecca,
    Wat is dit leuk zeg, we blijven zo echt op de hoogte wat je allemaal gaat doen en wat je beleeft, zo ben je toch niet zo heel ver weg.
    Geniet, en heel veel plezier.
    XXXXX Conny en Ton