Aftellen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: rebeccavb

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

11 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Wauw, nog 50 dagen en dan is het eindelijk zover! Australie, Nieuw Zeeland en Thailand!
Zolang al aan het aftellen, maar nu komt het pas echt dichtbij!
Donderdag 30 augustus om 14.05 ga ik de lucht in en hoop ik een super reis te maken, maar tot die tijd nog even keihard leren en werken ;-)

Kus

  • 29 Augustus 2012 - 23:33

    Runar:

    Dag buurmeisje!

    Morgen is het dan zover.. Heel spannend, maar ontzettend stoer. Ik wens je echt een top tijd aan de andere kant van de wereld;) En ik kom je zeker opzoeken als ik in de buurt ben.

    Een dikke knuffel voor de komende maanden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rebecca

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 20522

Voorgaande reizen:

19 Januari 2015 - 20 Maart 2015

Afrika ontdekken!

30 Augustus 2012 - 21 April 2013

Mijn eerste reis:D

Landen bezocht: