Bye bye Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu Bye bye Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu

Bye bye Sydney

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

16 September 2012 | Australië, Sydney

Na mn eerste drukke week is mn tweede week een stuk rustiger! Veel in de botanic gardens geweest, een mooi park waar je lekker in het gras kan liggen terwijl je uitzicht hebt op de Harbour Bridge en Opera house:)
Maandagavond naar een pub geweest waar de groep ook zou zijn, daar nog een aantal nederlanders leren kennen, meesten gingen ook naar Defqon:D
Woensdag hebben Lorletta en ik over de Harbour Bridge gelopen, mooi uitzicht op Sydney!
Donderdag was het echt hollands weer, dus wat achter de pc gezeten en lekker boekje gelezen!
Vrijdag met een van die nederlanders naar Nielson park gegaan. Super mooi park met heerlijk rustige witte strandjes en geweldig uitzicht op Sydney!!
Zaterdag naar Defqon, met een grote bus vol nederlanders van australian backpackers. Iedereen in het oranje, dus nederland was duidelijk vertegenwoordigd! Super weer, goede muziek en veel nederlanders maakte het tot een geweldig feest:D
Vandaag beetje bij gekomen en morgen met mn auto richting Melbourne!!

Het avontuur gaat nu echt beginnen!:D

Ome George, maakt u zich maar geen zorgen! Heb vaak mn pet op, maar doe m voor de fotos vaak af! Komt helemaal goed!

See you mate!
Hele dikke kus vanuit Sydney!

• 16 September 2012 - 13:08

Melissa:

Spannend hoor!!! Dan gaat het idd echt beginnen voor je, super gaaf!!
    Ook super dat defqon zo vet was!!
    Heel veel succes morgen met je autootje en aan de linkerkant rijden!!
    Spreek je snel weer, dikke kus!!

• 16 September 2012 - 21:46

Stephanie:

Het klinkt alsof je het heerlijk hebt en dat ik me nog geen zorgen hoef te maken over 'mijn 7 punten' ;)
    Het lijkt alsof je deze week echt hebt kunnen genieten van vakantie en je gedachten even leeg hebt kunnen maken zodat je deze week lekker kunt gaan autorijden. Vanaf morgen toch?
    Benieuwd wanneer de volgende berichten weer komen en hoe het allemaal gaat onderweg :)
    Veel plezier!!

• 18 September 2012 - 07:32

Lida:

deel 1 van sydney heb je gehad. ik denk n heel goed begin van je droomreis!!!!!
    vele veilige kilometers met je auto en dat er nog heel veel enthousiaste verslagen op deze site komen.
    dan kunnen wij op afstand van je reis meegenieten. laat weer snel wat van je horen, wij zijn heel benieuwd. hele dikke knuffel!!!