Sunny Zanzibar - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu Sunny Zanzibar - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu

Sunny Zanzibar

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

07 Februari 2015 | Tanzania, Nungwi

Hoi allemaal,

Deze keer een kort verslag vanuit Zanzibar!
Sinds we hier vorige week zaterdag zijn aangekomen hebben we eigenlijk weinig meer gedaan dan heel erg van de zon genieten, lekker eten, goede cocktails, genieten van een fatsoenlijk bed en van een heel erg mooie zee. Door het internet wat we hier hebben, hebben we kunnen skypen met papa en mama en Banjer (2x!) en nog een keer met Mandy en Noah, heel erg leuk!! De berichten vanuit Nederland dat het daar sneeuwt doet ons net ietsjes meer van de warme zon hier genieten. Morgen zullen we hier vertrekken, allereerst naar Stone Town waar we het stadje nog een beetje zullen ontdekken voor een dag. Maandag gaan we met de boot terug naar Dar es Salaam en dinsdag beginnen we met onze volgende tour. Deze tour brengt ons via Tanzania, Malawi, Zambia en Zimbabwe naar de Victoria Falls.

Dikke kus vanuit heerlijk wam Zanzibar
Rebecca en Melissa

P.S. Bij het vorige verslag heb ik nog een paar foto´s aan de hele lijst toegevoegd, waaronder die van de sprintende cheetah :D:D

• 07 Februari 2015 - 20:05

Lida:

Lekker hoor zo'n weekje chillen.
    Geniet nog even van Stone Town en heel
    veel plezier met jullie nieuwe tour. Ben benieuwd
    naar jullie nieuwe belevenissen.
    Dikke kus

• 07 Februari 2015 - 21:37

Lda:

prachtige foto's. ik heb ze nu allemaal
    gezien, GEWELDIG!!!

• 08 Februari 2015 - 14:52

Conny:

Hey Meiden,
    klinkt super allemaal.
    wat zien jullie veel en nu lekker even relaxen.
    daar is het tenslotte ook vakantie voor.
    geniet lekker samen.
    Dikke kus Conny xxxx

• 08 Februari 2015 - 21:37

Jessica:

Hoi lieve Rebecca en natuurlijk ook Melissa! ;)

Ik heb zojuist je verslag van je avonturen tot nu toe kunnen lezen! Wat lijkt me dat ontzettend gaaf al die wilde dieren te zien. In Florida was ik al helemaal gek van de wilde krokodillen, maar dat is hier niets bij! Super gaaf dat je de zwarte neushoorn zelfs hebt gezien! Je hebt echt prachtige foto's gemaakt en jullie stralen zo met zijn tweetjes! Heerlijk om van die blije gezichten te zien!
    Geniet er lekker van dames en zodra het nieuwe verslag verschijnt ga ik het weer lezen!

En als internet goed Swahili kan: Kwa Heri! Of ook wel Tot ziens! ;)

• 13 Februari 2015 - 07:18

Paulien:

Lieverds wat een geweldig avontuur!En al die prachtige foto's!Geniet ervan!Heerlijk om hier in de kou naar die mooie foto's te kijken.Heel veel plezier dikke kus Paulien