Africa here we come - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu Africa here we come - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rebecca Bodegraven - WaarBenJij.nu

Africa here we come

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

12 Januari 2015 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Na ruim 2 jaar geleden te zijn vertrokken voor mn vorige reis is het tijd voor een volgende reis. Deze keer Afrika samen met mn zusje!
Over een week zijn we bijna in Nairobi en kan ons avontuur beginnen. We zullen van Nairobi naar Kaapstad reizen met behulp van verschillende groepreizen waarbij we een aantal landen zullen zien. Zo gaan we van Kenia naar Tanzania, naar Malawi, via de Victoria Falls naar Botswana om vervolgens Namibië te ontdekken en zo in Zuid-Afrika te eindigen. Hoeveel tijd ik zal hebben om dit reisverslag bij te houden weet ik niet, maar ik ga mn best doen jullie via deze weg een klein beetje op de hoogte te houden van onze avonturen :)

Dikke kus!

PS Dat zeer vervelende mondeling is gehaald dus vanaf vanmiddag mag ik los en eindelijk doen wat ik wil/ zin in heb :D:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Afrika ontdekken!

Afrika ontdekken!

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2015

Windhoek to Cape Town

28 Februari 2015

Zanzibar to Windhoek

07 Februari 2015

Sunny Zanzibar

01 Februari 2015

Nairobi to Zanzibar

12 Januari 2015

Africa here we come
Rebecca

Actief sinds 01 Mei 2012
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 20481

Voorgaande reizen:

19 Januari 2015 - 20 Maart 2015

Afrika ontdekken!

30 Augustus 2012 - 21 April 2013

Mijn eerste reis:D

Landen bezocht: